GRATIS VERZENDING VOOR NL & BE

Veelgestelde vragen

Bestelling & levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 10-15 werkdagen. Onze producten worden namelijk
direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij
enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een
lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd
geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces
vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling hier bekijken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met
ons op.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten
afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je
deze doorgaans binnen 2-3 dagen na ontvangst van je eerste product. Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Ruilen & Retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja, je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Binnen deze periode heb je daar recht op als consument.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na
ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels
en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd
verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het
aankoopbedrag binnen 2 werkdagen op je rekening staat.

>> klik hier om het retourformulier te downloaden <<

Track & Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de
Track & Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen
kan zitten.

24/7 bereikbaar

Neem contact met ons op als je vragen hebt. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Niet goed, geld terug

Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Daarom heb je tot 14 dagen na ontvangst recht op retour.

Veilig betalen

Met een versleutelde SSL-verbinding via de onafhankelijke betaalprovider Mollie.